ضد وهابییت

این وبلاگ به بحث درباره عقاید وهاییون ، شبهات مطرح شده درباره شیعه ها و... بحث می کند

ضد وهابییت

این وبلاگ به بحث درباره عقاید وهاییون ، شبهات مطرح شده درباره شیعه ها و... بحث می کند

۴( فضیلت امام حسین)

بسم الله الرحمن الرحیم



                                                          اشکال



چرا شیعیان اینقدر مقام ِ امام سوم خود را بالا برده اند تا جائییکه زیارت عاشورای آن امام را برابر با هزار حج و عمره و هزار غزوه همراه پیغمبر دانسته اند . آیا این اغراق آمیز نیست ؟؟؟


جواب


مقام والای امام حسین علیه السلام بر هیچ یک از مسلمانان پوشیده نیست چرا که هم اهل تسنن و هم اهل تشیع روایات فراوانی را در وصف آن امام بزرگوار نقل کردند که نشان از مقام والای آن امام بزرگوار و همچنین نشان از مقام والای دوستداران آن امام بزرگوار دارد . ما به سه حدیث از احادیثی که در کتب معتبره اهل تسنن وجود دارد اشاره میکنم


1_ در حالیکه در نص صریح ، پیغمبر اکرم فرمودند : تمام بهشتیان جوان هستند ، آنحضرت امام حسین را سرور جوانان اهل بهشت معرفی میکنند .......  روایت : حسن و حسین علیهما السلام سرور جوانان اهل بهشتند . ( جامع ترمذی ، ابواب المناقب ، باب المناقب الحسن و الحسین )


2 ـ  دوستداران و محبین امام حسین محبوب ِ خداوند هستند ...... روایت : پیغمبر اکرم فرمودند : حسین از من است و من از حسین ....... خداوند دوست دارد هر کسی را که حسین را دوست بدارد ( ترمذی ، ابواب المناقب ، باب المناقب الحسن و الحسین )


3_ از همه بالاتر اینکه حضرت رسول دوستداران و پیروان ِ امام حسین را هم درجه خود در روز قیامت دانسته اند ..... روایت : هر کسی مرا دوست بدارد و حسن و حسین و پدر و مادرشان را دوست بدارد در روز قیامت در درجه من خواهد بود . ( ترمذی ابواب المناقب باب مناقب علی ابن ابیطالب )


خلاصه : مقام والای امام حسین را خود شما اهل تسنن در کتابهایتان نقل کردید پس ما را ملامت نکنید که چرا اینقدر مقام آن امام را بالا برده اید و اما در مورد ثواب زیارت عاشوراء هم باید بگوئییم : وقتی دوستداران امام حسین در مقام انبیاء در قیامت محشور میشوند پس هیچ اغراقی نیست که در روایات آمده زیارت خود ِِ آن امام بزرگوار ثواب ِ فراوانی بمانند آنچه که ذکر کردید را دارامیباشد .


ماخذ : کتاب علل و پیدایش مذاهب اربعه نوشته آیت الله رضا زاده


ملاحظه : حال نوبت ما هست که از اهل تسنن سوال کنیم که :


به چه حقی آیات الهی را همطراز با نظر خلیفه دوم دانسته اید و گفته اید : خداوند طبق نظر خلیفه دوم آیات قرآن را نازل کرده است ؟!!! ( صحیح مسلم ج 4 کتاب فضائل الصحابه باب 12 فضائل عمر )



به چه حقی نظر خلیفه دوم را بر نظر پیغمبر برتری داده اید در حالیکه خود ِ خلیفه دوم از نظر خود تعبیر به بدعت کرده است ؟؟؟ ( صحیح بخاری ج3 ص 100 کتاب صلاه التراویح باب من قام رمضان )




ای اهل تسنن !!! این موارد و نمونه های فراوان دیگری که در کتب شما در مورد خلفاء خصوصا خلیفه دوم وجود دارد آیا اینها اغراق آمیز نیست ؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد